Godziny urzędowania

Administracji Spółki:

  • poniedziałek – piątek: 7:00 – 15:00

 

Biura Obsługi Klienta (Tychy i oddziały terenowe):

  • poniedziałek – piątek: 7:00-15:00, środa: 7:00-17:00

 

Kasa:

  • w siedzibie Spółki:
    poniedziałek:          7:30 – 15:00
    wtorek:                    7:30 – 15:00
    środa:                      7:30 – 16:30
    czwartek:                 7:30 – 15:00
    piątek:                      7:30 – 15:00
  • OES Bieruń: wtorek: 8:00-13:30, czwartek: 8:00 – 14:00

 

Całodobowy dyżur awaryjny:

  • dyżur awaryjny RPWiK Tychy S.A. trwa 24 godziny na dobę. Awarie prosimy zgłaszać pod numerami telefonów: (32) 325 70 00, (32) 227 40 31 (32, 33).
  • całodobowe pogotowie wodociągowo – kanalizacyjne (numer bezpłatny): 994

 

Dyrekcja przyjmuje klientów:

Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny mgr inż. Krzysztof Zalwowski Wtorki:
9:00 – 10:30
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Technicznych mgr inż. Marek Dygoń Czwartki:
8:00 – 10:00
Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych, Prokurent mgr Andrzej Bednarczyk Poniedziałki:
9:00 – 11:00