Aktualizacja Internetowego Biura Obsługi Klienta RPWiK Tychy S.A.

Logo Wodociagi Tyskie
logo-wodociagityskie_ok2-mobile_nomargin_ok.svg

Aktualizacja Internetowego Biura Obsługi Klienta RPWiK Tychy S.A.

Dodano:

RPWiK Tychy S.A uprzejmie informuje, iż oddaje do dyspozycji Klientów Przedsiębiorstwa posiadających podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę, nową wersję Internetowego Biura Obsługi Klienta (i-BOK). Dostosowując platformę i-BOK do najnowszych standardów rynkowych, zarówno w kontekście bezpieczeństwa, jak i dostępności dla osób korzystających z rozwiązań WCAG (standard ułatwiający korzystanie z tego typu medium osobom niepełnosprawnym) – liczymy na to, iż nowa odsłona i-BOK spełni wszelkie Państwa oczekiwania.

 

W przypadku jakichkolwiek problemów z nowym systemem, prosimy na wstępie o odświeżenie swojej przeglądarki internetowej poprzez np. naciśnięcie klawisza F5 na klawiaturze swojego komputera oraz usunięcie istniejących ciasteczek Państwa przeglądarki internetowej. Zalecamy również do korzystania z platformy i-BOK za pośrednictwem następujących przeglądarek: Microsoft Edge oraz Google Chrome.

 

Zachęcamy do korzystania z nowoczesnego i praktycznego narzędzia i zalogowanie się do i-BOK już dziś, pod następującym adresem: https://ibok.rpwik.tychy.pl

 

Zarząd RPWiK Tychy S.A.

Uwaga!

Przeglądarka internetowa, z której korzystasz jest przestarzała, przez co strona nie będzie wyświetlać się w prawidłowy sposób.

'Wymagana zmiana przeglądarki na np.: Chrome, Firefox, Opera

Masz pytania? Zadzwoń